Despre Your Housing Counselor
Obiectivul nostru: Asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a proprietăţii.
Despre YHC
Cine suntem?
Grupul de firme YHC (S.C. Your Housing Counselor S.R.L. si S.C. TSP Mentenanta Cladiri S.R.L.) ofera servicii de property management, adresate asociatiilor de proprietari dar si proprietarilor de imobile (persoane fizice si juridice).
Te asteptam pe pagina noastra de Facebook, pentru a vedea o partea din proiectele noastre.
Grupul de firme YHC are ca obiectiv principal asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a proprietăţii.
Serviciile prestate de grupul de firme YHC sunt in conformitate cu legislatia in vigoare si respecta normele de aplicare ale acesteia.
De ce sa ne alegeti?
Experienţă
Transparenţă
Calitate garantată
Datorita experientei de peste 10 ani in administrarea a peste 9.700 de apartamente, dar si a experientei managementului companiei in managementul administrativ si in mentenanta instalatiilor sanitare si electrice, putem dezvoltata solutii adaptate fiecarui tip de client, cu privire la administrarea contractelor si a proceselor interne, astfel incat clientii nostrii sa devina mai flexibili, sa lucreze mai organizat si sa optimizeze costurile lunare de intretinere a imobilului.
Avem o foarte buna experienta in relatia cu dezvoltatorii imobiliari si putem gestiona cu usurinta tranzitia administrarii ansamblurilor rezidentiale de la dezvoltator catre asociatia de proprietari.
Printr-un management profesionist ne dorim sa modernizam administrarea asociatiilor de proprietari, prin conectarea acestora la solutiile moderne ale secolului 21.
In activitatea desfasurata ne dorim sa asiguram o transparenta totala in comunicarea cu clientii nostrii si in fluxul documentelor. Motiv pentru care evidenta documentelor este tinuta in format electronic, prin intermediul unui program de contabilitate specializat (BlocmanagerNet), ce este utilizat în 163 de orase din ţară, pentru administrarea a 1.031.818 de spatii.
Programul este continuu imbunatatit de firma producatoare, astfel se pot genera in termen foarte scurt toate situatiile financiar contabile, solicitate de clientii nostri.
Prin utilizarea platformei online, accesibila (gratuit) tuturor proprietarilor, se pot accesa in timp real toate rapoartele generate de contabilul nostru si toate cheltuielile angajate de asociatie detaliate. Proprietarii putand accesa in timp real peste 90 de rapoarte diferite.
Garantam calitatea si conformitatea seviciilor si sumele gestionate, atat prin garantii materiale cat si printr-o polita de raspundere civila cu acoperire totala, pusa la dispozitia clientilor nostri. O polita cu una dintre cele mai mari sume acoperite din domeniul administrarii asociatiilor de proprietari, in valoare de: 1.000.000 Lei, emisa de Omniasig Vienna Insurance Group.
Ce oferim?
Serviciile noastre:
- Evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari;
- Intocmirea tuturor registrelor financiar – contabile obligatorii;
- Depunerea declaratiilor fiscale on-line, societatea noastra avand semnatura electronica;
- Plata furnizorilor de utilitati, plata taxelor si impozitelor;
- Incasarea de la proprietari, la sediul asociatiei, a cotelor de contributie;
- Asistenta la infiintarea asociatiei de proprietari;
- Asistenta in recuperarea restantelor de la proprietari;
- Verificarea facturarii corecte de catre furnizori in functie de contoarele de bransament;
- Monitorizarea tehnica periodica a tuturor partilor comune ale imobilului, supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;
- Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si imbunatatirea confortului;
- Implementarea de automatizari pentru sistemele vitale ale asociatiei (sistem detectie inundatie / incendiu, control acces – bariere / usi / porti, sisteme de supravegere, senzori miscare);
- Servicii de curatenie;
- Reparatii instalatii sanitare si electrice;
- Call Center disponibil pentru avarii 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână;