Administrare imobile

Obiectivul nostru: Asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a proprietăţii.

Ce cuprinde serviciul de administrare imobile:

Planificare si coordonare

Planificarea, coordonarea si controlul activitatilor, intretinerea si dezvoltare optima a proprietatii, potrivit intereselor proprietarilor, deciziilor acestora si a resurselor alocate;

Inspectare periodică

Inspectarea periodica a imobilului in vederea asigurarii curateniei si identificarii/rezolvarii problemelor de ordin tehnic;

Reparare si intretinere

Repararea si intretinerea propietatii comune in colaborare cu firme/persoane autorizate;

Administrator atestat

Activitatea de administrare imobile este prestata de catre un administrator atestat;

Contabilitate

Contabilitate in partida simpla pentru asociatiatiile de proprietari.

Editare lista intretinere

Editarea listei de intretinere si afisarea acesteia;

Plata facturi

Plata facturilor de utilitati sau alte servicii contractate;

Plati contracte de munca

Platile aferente contractelor de munca;

Intocmire registre

Intocmirea registrelor aferente;

Intocmire documente contabile

Intocmirea de documente contabile (declaratii, situatii activ – pasiv etc.);